Wednesday, December 26, 2012

~ Tahun Baru Boss Baru :P ~

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh...

Dear sahabat/sahabati sekalian,

Alhamdulillah. Hari ini 26.12.2012 merupakan meeting pertama bagi tahun 2013. Biarpun hari persekolahan belum bermula, namun perlu hadir ke sekolah sebelum pukul 7.00 pagi utk menghadiri meeting2 yg tlh disusun. Almaklumlah, kita di SAKTIE baru dapat GB baru. Apabila dapat boss baru maka cara kerja pun mestilah baru. In Sya Allah, kita cuba utk meng'catch up' dan melaksanakan tugas2 yang diamanahkan dgn seikhlas dan sebaik mungkin. 



Bermula hari Rabu (2.1.2013) minggu dpn iaitu hari pertama persekolahan, guru2 SAKTIE akan memakai uniform unit beruniform masing2 bagi meraikan atau menandakan bahawa setiap Rabu adalah hari beruniform di SAKTIE. Nampaknya, kena la saya pergi cari uniform Pengakap since saya xde lagi uniform tersebut.. :(.. Korg sume mesti dah ade kan kan kan?



Baiklah.. sampai sini saje coretan saya for this time. Lain taun saya tulis lagi k..? Hehe. Eh. Last but not least, ada satu quotation yg saya nak share. Saya ambik dr facebook page B D Quotes sbg kata2 utk menaikkan semangat utk meneruskan hidup dan demi mencapai impian hidup saya. Klu korang pun suka bleh la like page tu k..? Hehe


Renung-renungkan.. :)
Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

#WeAreAllSyria#WeAreAllGhaza#

No comments:

Post a Comment

Komen la sikit ohh :P